onsdag 13. februar 2008

Eg og Håkon i skogen

------------------------ I skogen

--------------------------eit tre som har dåtte ned

--------------------------Oss er i skogen på Holstadhornet og bildet viser Melshornet

------------------------------elva i skogen


--------------------------------- nedbørmålar


--------------------------------- nedbørmålar


------------------- Det er vel noko lignande telt som barnehagen har laga


------------------------- dyrespor


-------------------------noko som var i grøfta/lita elv






I dag har eg og Håkon vore i skogen. Eg har tatt litt bilder.


Kanskje barnehagen har vore der pga. nedbørmålar og der er såtte opp eit slaks telt.


-Olaug




2 kommentarer:

Besta sa...

Det var fine bilde. Fann de ut kva slags dyrespor det var? Eit slikt telt trur eg heiter gapahuk.
Er du ikkje låk i halsen lenger? Skal du på Tunneltur på sundag? Då er det lov å GÅ i den lange Eiksundtunnelen.

solveig sa...

det er hjortelort trur eg....eg trur ikkje sauden er ute no
-olaug